De bereiding van maaltijden vindt plaats bij JB Food. JB Food is gevestigd in Eck en Wiel (Betuwe).
De maaltijden worden direct na het koken verpakt en zeer snel ingevroren. Op deze manier blijven de meeste voedingsstoffen, vitamines en smaak optimaal behouden.
Wij kennen geen afnameverplichting, u besteld dus wanneer dit ú uitkomt.
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Ja, het is mogelijk om de bestelling te volgen wanneer u ervoor kiest dit per post te verzenden.
Nadat uw order is gepakt door ons magazijn ontvangt u namelijk een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
Wanneer u de keuze maakt te bezorgen aan huis kunnen wij u de avond voor levering een tijdsindicatie geven van bezorging.
Keuzemaaltijd bezorgt in een groot gedeelte van Nederland aan huis.
In het hoofdmenu kunt u "postcode" aanklikken waarna u op basis van uw postcode kunt zien wanneer en óf wij op uw huisadres afleveren.
Wanneer dit niet het geval is kunt u ervoor kiezen uw pakket bevroren af te laten leveren per post of op te halen op een afhaalpunt.
Mocht u er niet uitkomen, bel dan gerust met onze klantenservice (0344-693771).
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres de bestelling afgeleverd moet worden. U kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.
Het is mogelijk uw reeds doorgegeven bestelling tot 12 uur voor de dag van levering te wijzigen of annuleren.
Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. U kunt een bestelling alleen laten bezorgen op postadressen in Nederland.
Wanneer u ervoor kiest de maaltijden aan huis of andere locatie te laten afleveren zal één van onze vaste chauffeurs dit bij u afleveren. U kunt er vanuit gaan dat er 1 vaste bezorger zal zijn die bij u de maaltijden tot in de vriezer wil afleveren.
Dan zal uw pakket door een medewerker van My Parcel bij u worden afgeleverd.
Wij kunnen, door een unieke methode van verzenden garanderen dat de maaltijden tot 24 uur na verzending bevroren blijven.
Het is niet mogelijk uw bestelling retour te sturen. Voeding wat reeds is uitgeleverd mag niet meer worden teruggenomen.
Er zijn meerdere opties mogelijk m.b.t. de aflevering van uw bestelling.
1. In een groot gedeelte van Nederland bezorgen wij zelf aan huis. Middels de postcodechecker kunt u nagaan of en wanneer wij op uw adresgegevens bezorgen.
2. U kunt er voor kiezen de maaltijden per post te ontvangen op het aangegeven adres
3. U haalt uw bestelling op gedurende de openingstijden van de dichtstbijzijnde POSTNL afhaallocatie.
Door een unieke wijze van verzenden kunnen wij garanderen dat de verzonden maaltijden 24 uur bevroren blijven nadat wij het pakket verzonden hebben.
U wordt op de hoogte gehouden van de aankomst van uw bestelling middels een e-mail.
De bedragen die bij elke maaltijd zijn genoemd zijn incl. direct (thuis)bezorging.
Wanneer u ervoor kiest het pakket per post te verzenden moet u rekening houden met € 2.- statiegeld per verpakking.
Wanneer u 3 verpakkingen heeft opgespaard kunt u ons een verzoek doen tot het toedoen van een retourticket.
U kunt dan de bewaarde verpakkingen kosteloos aan ons retour zenden. De €6 die u eerder als statiegeld betaald heeft zal als korting verrekend worden van het totaal te betalen bedrag van uw volgende bestelling.
Vriesverse maaltijden worden per minimaal 6 stuks in een doos verpakt. Deze doos heeft de volgende afmetingen: 36 x 24 x 15 cm. De 6 maaltijden passen in bijna elke diepvriesvak van uw koelkast.
De maaltijden die bij u worden afgeleverd zijn bevroren. Ons advies is dan ook deze bij aflevering direct in de diepvries te (laten) zetten.
Het is niet de bedoeling de maaltijd te ontdooien voordat u deze verhit. Ook de tijden op de verpakking zijn een indicatietijd waarbij er vanuit gegaan is dat de maaltijd bevroren in de oven of magnetron zal worden gezet.
Helaas kan het voorkomen dat u niet krijgt wat u heeft besteld. Wanneer dit zo is verzoeken wij u dit aan te geven bij onze chauffeur of contact op te nemen met onze klantenservice.
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track & trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met MyParcel.
Indien u uw bestelling na 2 dagen nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de onze klantenservice (0344- 693771).
Alleen wanneer u de maaltijd in de magnetron verhit moeten er gaatjes in de folie worden geprikt.
Bij verhitting in de oven is dit niet nodig.
De vriesverse maaltijden kunnen op diverse manieren worden bereid.
De verpakking waarin de soep is verpakt is uitsluitend te verwarmen in de magnetron.
Voor meer uitleg over de bereiding verwijzen wij u graag naar het etiket van elk product.
Uiteraard is het ook mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij adviseren om de maaltijd direct vanuit de diepvries te verwarmen. De soepen kunnen uitsluitend in de magnetron verwarmd worden.
Kijk voor het juiste verwarmadvies op elk etiket.
De bereidingstijd van alle producten kunt u vinden op het product zelf.
Wanneer een maaltijd is opgewarmd of ontdooit mag deze niet meer ingevroren worden.
Alle prijzen worden genoemd bij elk individueel artikel. Deze artikelen zijn opgenomen in onze webshop. De genoemde prijzen zijn incl. 9% BTW.
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.
De manier waarop u betaald is afhankelijk van de manier waarop u uw pakket thuisbezorgd krijgt.
Kiest u voor verzending per post dan zult u voorafgaande aan verzending moeten betalen. Dit is één van de verplichte items bij het doorlopen van de webshop.
Wanneer u ervoor kiest het pakket bij u af te laten geven door onze eigen bezorger (kijk voor bezorggebied elders op deze site) kunt u ervoor kiezen contant, per PIN aan huis of middels automatische incasso te betalen.
Wanneer u met onze klantenservice belt helpen wij u graag in de begeleiding van uw keuze m.b.t. uw dieetwensen.
Uiteraard zijn hier meerdere mogelijkheden in.
Al onze maaltijden zijn terug te vinden in de webshop.
Daarnaast is het mogelijk onze catalogus in te zien of op te vragen. Ook hierin vindt u een uiteenzetting van ons gehele assortiment.
Dit is helaas niet mogelijk. De inhoud van maaltijden is standaard en niet te wijzigen.
Wel is het zo dat het gewicht van diverse maaltijden kan variëren.
Dieetmaaltijden en gewone maaltijden kunt u door elkaar bestellen.
Keuzemaaltijd heeft een front en backoffice welke bij vragen, bestellingen en eventuele klachten u te woord zullen staan. Deze afdeling is iedere werkdag van 08.00 tot 17.30 uur telefonisch te bereiken op nummer 0344 -693771. Bij dringende gevallen is het ook mogelijk buiten kantoortijden te bellen. Er is dan ook 24/7 iemand bereikbaar voor het beantwoorden van uw vragen
Keuzemaaltijd kent geen afnameverplichting. Dit betekend dan ook dan u op elk moment zelf kunt besluiten (tijdelijk) niet meer te bestellen. Kortom: u bepaald wanneer u wilt bestellen.
Helaas kunnen niet alle vragen aan bod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Keuzemaaltijd, kunt u altijd contact opnemen via onze klantenservice (0344-693771 of info@keuzemaaltijd.nl)